قوانین و مقررات تعمیر 115
تعمیر 115، یک مرجع رسمی و معتبر است که ضمن توجه به نیازهای کاربران، به ارائه خدمات مورد نیاز آنها در حوزه تعمیر محصولات الکترونیک پرداخته است. این مرکز، با گزینش نیروهای زبده و مجرب، خدمات تخصصی و با کیفیتی را به کاربران ارائه نموده و یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر به شمار می رود. انواع مدل های ماشین های اداری، لوازم خانگی، لپ تاپ، موبایل و … توسط تکنسین های این مرکز در محل مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند.

در این بخش، به مختصری از اصلی ترین موارد قوانین و مقررات سامانه تعمیر 115 اشاره می کنیم.
- پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، اطلاعات لازم در مورد نوع مشکل و هزینه تعمیرات به اطلاع کاربر می رسد. عملیات تعمیر، تنها در صورت رضایت کامل کاربر آغاز خواهد شد.
- اگر هزینه تعمیرات کمتر از 5000000 ریال باشد، نیازی به هماهنگی با کاربر نبوده و تعمیرات انجام می گردد.
- دستگاه مورد نظر ممکن است بنابه تشخیص تکنسین، نیاز به تجهیزات بیشتر جهت تعمیر داشته باشد. و از همین رو به کارگاه منتقل شده و حداقل یک هفته در کارگاه بماند. با توجه به نوع دستگاه و مشکل موجود، ممکن است این زمان طولانی تر شود.
- در صورت انتقال دستگاه به کارگاه تکنسین مربوطه، خود تکنسین موظف به ارائه رسید دریافت دستگاه به مشتری می باشد. و هیچگونه رسیدی از طرف سامانه تعمیر 115 ارائه نمیشود.
- در طی مراحل تعمیر، نیازی به تماس های مکرر کاربر با مجموعه تعمیر 115 نبوده و در صورت لزوم، خود تکنسین یا همکاران ما با کاربر تماس می گیرند.
- پس از پایان مراحل تعمیر، همکاران ما یا تکنسین مربوطه طی تماس با کاربر، وی را از وضعیت نهایی محصولش مطلع می سازند.
- چنانچه در هریک از مراحل عیب یابی و تعمیر، کاربر قصد ادامه روند کار را نداشته باشد، تعمیرات متوقف شده و محصول به کاربر تحویل داده می شود. در صورت نیمه کاره ماندن مراحل تعمیر به درخواست کاربر، هزینه عیب یابی از وی دریافت می گردد.
- حداکثر زمان نگه داری دستگاه تعمیر شده در کارگاه تکنسین، یک ماه می باشد. بعد از گذشت این زمان، مجموعه تعمیر 115 هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
- بر اساس قوانین و مقررات مجموعه تعمیر 115، تکنسین تنها عیوب مطرح شده از سوی کاربر را برطرف کرده و در قبال سایر مشکلات محصول مسئولیتی نخواهند داشت.
- پس از تعمیر دستگاه ، تکنسین آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند.
- مهلت تست دستگاه با توجه به اقدامات انجام شده روی دستگاه و تشخیص تکنسین متفاوت است.
- دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند. بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و مجموعه 115 تعهدی در قبال آن ندارد .
- مجموعه تعمیر 115، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف، گارد ، مموری کارت، سیم کارت و… نمی پذیرد .
- اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، درصورت باز شدن توسط تکنسین های این مجموعه از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
- مجموعه تعمیر 115 و تکنسین های زیر مجموعه تعمیر 115 هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
- حداکثر تا ۴۸ ساعت می توانید قطعات تعویض شده دستگاه خود را تست کنید.