قوانین و مقررات تعمیر 115

تعمیر 115، یک مرجع رسمی و معتبر است که ضمن توجه به نیازهای کاربران، به ارائه خدمات مورد نیاز آنها در حوزه تعمیر محصولات الکترونیک پرداخته است. این مرکز، با گزینش نیروهای زبده و مجرب، خدمات تخصصی و با کیفیتی را به کاربران ارائه نموده و یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر به شمار می رود. انواع مدل های ماشین های اداری، لوازم خانگی، لپ تاپ، موبایل و … توسط تکنسین های این مرکز در محل مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند.

تعمیر 115

در این بخش، به مختصری از اصلی ترین موارد قوانین و مقررات سامانه تعمیر 115 اشاره می کنیم.

  1. پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، اطلاعات لازم در مورد نوع مشکل و هزینه تعمیرات به اطلاع کاربر می رسد. عملیات تعمیر، تنها در صورت رضایت کامل کاربر آغاز خواهد شد.
  2. اگر هزینه تعمیرات کمتر از 5000000 ریال باشد، نیازی به هماهنگی با کاربر نبوده و تعمیرات انجام می گردد.
  3. دستگاه مورد نظر ممکن است بنابه تشخیص تکنسین، نیاز به تجهیزات بیشتر جهت تعمیر داشته باشد. و از همین رو به کارگاه منتقل شده و حداقل یک هفته در کارگاه بماند. با توجه به نوع دستگاه و مشکل موجود، ممکن است این زمان طولانی تر شود.
  4. در صورت انتقال دستگاه به کارگاه تکنسین مربوطه، خود تکنسین موظف به ارائه رسید دریافت دستگاه به مشتری می باشد. و هیچگونه رسیدی از طرف سامانه تعمیر 115 ارائه نمیشود.
  5. در طی مراحل تعمیر، نیازی به تماس های مکرر کاربر با مجموعه تعمیر 115 نبوده و در صورت لزوم، خود تکنسین یا همکاران ما با کاربر تماس می گیرند.
  6. پس از پایان مراحل تعمیر، همکاران ما یا تکنسین مربوطه طی تماس با کاربر، وی را از وضعیت نهایی محصولش مطلع می سازند.
  7. چنانچه در هریک از مراحل عیب یابی و تعمیر، کاربر قصد ادامه روند کار را نداشته باشد، تعمیرات متوقف شده و محصول به کاربر تحویل داده می شود. در صورت نیمه کاره ماندن مراحل تعمیر به درخواست کاربر، هزینه عیب یابی از وی دریافت می گردد.
  8. حداکثر زمان نگه داری دستگاه تعمیر شده در کارگاه تکنسین، یک ماه می باشد. بعد از گذشت این زمان، مجموعه تعمیر 115 هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  9. بر اساس قوانین و مقررات مجموعه تعمیر 115، تکنسین تنها عیوب مطرح شده از سوی کاربر را برطرف کرده و در قبال سایر مشکلات محصول مسئولیتی نخواهند داشت.
  10. پس از تعمیر دستگاه ، تکنسین آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند.
  11. مهلت تست دستگاه با توجه به اقدامات انجام شده روی دستگاه و تشخیص تکنسین متفاوت است.
  12. دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند. بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و مجموعه 115 تعهدی در قبال آن ندارد .
  13. مجموعه تعمیر 115، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف، گارد ، مموری کارت، سیم کارت و… نمی پذیرد .
  14. اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، درصورت باز شدن توسط تکنسین های این مجموعه از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
  15. مجموعه تعمیر 115 و تکنسین های زیر مجموعه تعمیر 115 هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  16. حداکثر تا ۴۸ ساعت می توانید قطعات تعویض شده دستگاه خود را تست کنید.